سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/12/17
3:19 ع

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اتفاقات روز گذشته در جریان بازی با ذوب آهن عنوان کرد: بعد از بازی به منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این تیم زنگ زدم و از ایشان بابت اتفاقات رخ‌داده عذر‌خواهی کردم. ایشان هم به من گفت: من را می‌شناسد و می‌داند که بازیکن بزرگی هستم.
وی افزود: به ابراهیم‌زاده گفتم بعید بود در تیمی مثل ذوب آهن و با مربیگری وی و این هواداران خوبی که دارد یک جوان به یک بازیکن ملی پوش فحاشی کند.
تیموریان تصریح کرد: دیروز قاسم حدادی فر روی من خطا کرد و من به زمین افتادم. در آن هنگام سینا عشوری که بعدها فهمیدم نام او چیست بالای سرم آمد و پس از فحاشی به من به حدادی فر گفت این که زدن ندارد. این مسئله باعث شد کنترلم را از دست بدهم و آن اتفاقات بیفتد و در این زمینه خودم را مقصر می‌دانم.
تیموریان با بیان اینکه در این درگیری‌ رخ داده به کسی فحاشی نکرده گفت: با وجودی که این بازیکن مدعی شده من به سمت او آب دهان پرتاب کردم چنین چیزی نیست. فیلم بازی موجود است. در آن صحنه‌ای که عشوری بالای سر من آمد همان لحظه به من فحاشی کرد.
تیموریان که به دلیل اخراج در بازی روز گذشته و درگیری به وجود آمده از سوی کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی در این باره به فارس گفت: من تابع تصمیمات باشگاه هستم و هر تصمیمی که بگیرند قبول می‌کنم اما به نظرم باید فاتحه فوتبالی که بازیکن 20 ساله آن حرمت بازیکنی که 60 بازی ملی دارد را حفظ نمی‌کند، خواند. من در پستی بازی می‌کنم که چون هافبک دفاعی هستم مدام درگیرم و زیاد کتک می‌خورم اما تمام آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند تا به حال نه به کسی فحاشی و نه بی احترامی کرده‌ام.
وی خاطرنشان کرد: در فوتبال روی بازیکن خطا می‌شود اما این دلیل نمی‌شود که بابت آن به کسی فحاشی کرد، اما وقتی به من فحاشی می‌شود نمی‌توانم تحمل کنم.


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ        
       

عینک ریبن اصل(Ray Ban)(اورجینال) عینک 3 بعدی هاب USB 4 پورت ادکلن آدیداس مودم پر سرعت همراه 3G (برند DLink) دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت whiteligh شارژر خورشیدی موبایل همراه  شماره 2 تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا بخش کوارتز صورتی تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز 2