سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/12/17
3:24 ع

فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن اصفهان درحالی که در نشست خبری حاضر نشده بود، پس از بازگشت بدون مصاحبه از سالن کنفرانس با برخی از خبرنگاران در خارج از اتاق کنفرانس گفت‌وگو کرد.
کمالوند درمورد دیدار با ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم شانس داشتند و ما می‌توانستیم در صورت استفاده از موقعیت‌های گل خود به نتیجه هم برسیم. از بازی بازیکنانم راضی هستم زیرا برابر نایب قهرمان آسیا بازی خوبی را از خود ارائه کردند.
وی در مورد داوری مسابقه گفت: تورج حق‌وردی داوری قابل احترام برای من است. تیموریان نیز مستحق اخراج بود و کارت قرمزی که به او داده شد درست بود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه چرا در نشست خبری حاضر نشده و با برخی خبرنگاران در بیرون از سالن گفت‌وگو کرد، گفت: یک سال و نیم است که با برنامه 90 مشکل دارم. برنامه‌ای که اساس آن تقابل مربیان، بازیکنان و مدیران فوتبال است، ارزش مصاحبه ندارد و این نظر شخصی من است و هر جا که لوگوی این برنامه باشد، من حاضر به گفت‌وگو نیست



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ        
       

عینک ریبن اصل(Ray Ban)(اورجینال) عینک 3 بعدی هاب USB 4 پورت ادکلن آدیداس مودم پر سرعت همراه 3G (برند DLink) دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت whiteligh شارژر خورشیدی موبایل همراه  شماره 2 تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا بخش کوارتز صورتی تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز 2